Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kupujący posiada prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W naszym sklepie umożliwiamy zwrot nieużywanego produktu do 14 dni od zakupu – Kupujący powinien poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni do zakupu (można do tego użyć do tego załączonego z produktem formularza).
W przypadku zwrotu zakupionego towaru, Kupujący powinien przesłać otrzymane produkty na adres Sprzedawcy z podaniem numeru rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci pieniądze za odesłane towary oraz koszt dostawy (do kwoty najtańszej formy przesyłki dostępnej w sklepie). Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat manipulacyjnych wynikających z dokonania powyższych czynności.
Zgodnie z art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do zwrotu nie dotyczy towarów:
- których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte,
- nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte.
REKLAMACJA
Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
W celu reklamacji Kupujący zobowiązany jest do przesłania wraz z dowodem zakupu na adres siedziby Sprzedawcy wadliwego produktu z opisem uszkodzenia lub wady w działaniu. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad i przesłanie go na adres Kupującego na własny koszt w terminie 14 dni roboczych oraz zwrotu, w sposób uzgodniony z Kupującym, poniesionych przez Kupujacego kosztów przesyłki.
W przypadku niemożności wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad Sprzedawca zaproponuje Kupującemu inny produkt o podobnych właściwościach lub w sposób uzgodniony z Kupującym, zwróci równowartość reklamowanego produktu i kosztów reklamowanej przesyłki.
Mając na uwadze dobro Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności przy załatwianiu czynności związanych ze zwrotem oraz reklamacją produktów.
Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.