
REGULAMIN
Spis treści:
- Informacje ogólne
- Sprzedaż
- Dostawa towaru
- Płatności
- Gwarancja, zwrot i reklamacja towaru
- Ochrona danych osobowych
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem.
- Informacje ogólne
Sprzedaż w sklepie prowadzona jest przez firmę:
Netstone s.c. ul. Kołłątaja 18; 67-200 Głogów; NIP 693-19-32-499; REGON 390764502
zwaną dalej sprzedawcą. Jednocześnie Sprzedawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą i jest uprawniony do zawierania umów sprzedaży na odległość.
- Sprzedaż
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto, wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Do wartości zamówionych przez Kupującego produktów Sprzedawca doliczy koszty transportu.
- Złożenie zamówienia przez Kupującego jest rozumiane jako:
a) wybranie z oferty prezentowanej w Sklepie jednego lub więcej produktów,
b) prawidłowe wypełnienie formularza przez Kupującego i wysłanie zamówienia do Sprzedawcy, - Dostawa towaru
- Sprzedawca oferuje dostawę towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich.
- Koszt dostawy naliczany jest automatycznie przez system sklepu i widoczny jest w podsumowaniu zamówienia. Koszt jest uzależniony od wybranej formy przesyłki i formy płatności. Szczegółowe ceny dotyczące kosztu dostawy podane są w części “Koszty wysyłki i formy dostawy”.
- Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany ceny dostawy towaru na niższą w związku ze stosowanymi przez Sprzedawcę w Sklepie promocjami i rabatami.
- Sposoby płatności
Należność za zamówione towary Kupujący może uregulować w następujący sposób:
a) Dokonując przedpłaty na konto Sprzedawcy
b) Kartą płatniczą Visa lub MasterCard – w systemie płatności Przelewy24.pl, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych ze względu na stosowane bardzo skuteczne zabezpieczanie transakcji. Dzięki wykorzystywanemu systemowi dane o kartach klientów nigdy nie trafiają do sklepu internetowego.
c) Za pośrednictwem internetowych kanałów płatności oferowanych przez system Przelewy24.pl
d) Za pośrednictwem systemu Paypal.pl
e) Przy odbiorze przesyłki za pobraniem.
- Gwarancja, zwrot i reklamacja towaru
- Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kupujący posiada prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W naszym sklepie umożliwiamy zwrot nieużywanego produktu do 100 dni od zakupu – Kupujący powinien poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy przed upływem 100 dni do zakupu (można do tego użyć do tego załączonego z produktem formularza).
- W przypadku zwrotu zakupionego towaru, Kupujący powinien przesłać otrzymane produkty na adres Sprzedawcy z podaniem numeru rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci pieniądze za odesłane towary oraz koszt dostawy (do kwoty najtańszej formy przesyłki dostępnej w sklepie). Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat manipulacyjnych wynikających z dokonania powyższych czynności.
- Zgodnie z art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do zwrotu nie dotyczy towarów:
- których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte,
- nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte.
- Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
- W celu reklamacji Kupujący zobowiązany jest do przesłania wraz z dowodem zakupu na adres siedziby Sprzedawcy wadliwego produktu z opisem uszkodzenia lub wady w działaniu. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad i przesłanie go na adres Kupującego na własny koszt w terminie 14 dni roboczych oraz zwrotu, w sposób uzgodniony z Kupującym, poniesionych przez Kupujacego kosztów przesyłki.
- W przypadku niemożności wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad Sprzedawca zaproponuje Kupującemu inny produkt o podobnych właściwościach lub w sposób uzgodniony z Kupującym, zwróci równowartość reklamowanego produktu i kosztów reklamowanej przesyłki.
- Mając na uwadze dobro Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności przy załatwianiu czynności związanych ze zwrotem oraz reklamacją produktów.
- Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.
- Ochrona danych osobowych
- Netstone s.c., zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych-, zobowiązuje się do ochrony danych osobowych udostępnionych przez Kupujących w Sklepie. Kupujący posiada prawo do wglądu w swoje dane, prawo do ich poprawiania oraz prawo żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
- W celu złożenia żądania zaprzestania wykorzystywania danych osobowych Kupujący zobowiązany jest przesłać stosowne oświadczenie o żądaniu zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych na adres siedziby Sprzedawcy.
- Administratorem danych osobowych w Sklepie jest Netstone s.c. z siedzibą w Głogowie (67-200) przy ulicy ul. Kołłątaja 18
- Netstone s.c. będzie przetwarzał dane osobowe Kupujących w Sklepie wyłącznie w celu realizacji zamówienia Kupującego oraz w celach statystycznych i marketingowych, bez ich udostępniania osobom trzecim.
- Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Życzymy Państwu udanych zakupów w naszym sklepie. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub email.